onsdag 16 april 2008

Resfeber

Nu är det resfeber, jag har redan bokat fel på hotellet, jag har bokat från måndag och kommer fram på tisdag.
Jag har skickat ett mejl och förklarat situationen.
Men det är ju bra att hotellrummet står och väntar när jag anländer tidigt på tisdagmorgonen annars måste man ju vänta tills 12 på dagen innan man kan ta rummet i besittning. 
Jag undrar hur jag har fått för mej hur jag skulle färdas bakåt i tiden? 
För efter hur jag bokade hotellrummet så skulle jag starta klockan 14.35 från Arlanda på måndagen och landa 05.50 samma dag på morgonen. Det är väl för mycket si-fi på tv4as nya kanal kan jag gissa. 
Om ni klickar på ordet här så kommer ni till hotellet där jag ska bo under de första dagarna i Bangkok. 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm vad är det för märkvärdigt med det där då , ser väl inte ut för nått speciellt extra exotiskt hus eller...... avundsjuk nääädå inte alls ,ha en trevlig resa såg att det fanns fotmassage på hotellet , snälla kan inte mina fötter få följa med???

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Det ser ut som om du kommer att få det fint i Thailand! Ha en trevligt resa och härliga upplevelser!

Anonym sa...

skicka bild.

Anonym sa...

skicka massage