torsdag 31 december 2009

Klarat själv i måndags

Efter att rörmokarn inte kommit och fixat mitt element så tog jag min tumme som jag har mitt i handen och provade själv.
Precis här vid fönstren har temperaturen lagat på + 14°.
Jag tog fram olika verktyg och satte igång. Efter att ha lyft bort marmorplattorna var det dags (de är inte lätta).
Jag tog först en tång och drog luftskruven så vattnet sprutade, inget fel där.
Därefter skruvade jag bort termostaten och drog fram en sprint. Temperaturen är nu 6° högre.
Vad man kan bara man blir lite förbannad.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Den varma ölen och alvedonen gjorde oxå sitt till!??
GOTT NYTT!!! till er alla från "grannen"

Katarina sa...

Nu ser jag att det inte va i dag du fixade elementen;))

Anonym sa...

Bra gjort av en med tummen mitt i hand