tisdag 9 oktober 2007

Ekorrår


Man brukar prata om getingår men i år vimlar det av ekorrar.
De sitter i träden färdiga att hoppa ner och klösa ögonen ur en. Här är en bild på den ekorre som satt och stirrade på mej när jag tog fram telefonen och knäppte den här bilden.
Jag tog fler bilder av ekorren på mycket närmare håll men på grund av att den visade sina huggtänder och morrade så blev jag darrhänt och bilderna följdaktligen suddiga.
Och om ni händelsevis inte skulle tro mej så har jag ett vittne, farsan stog tre meter ifrån och bevittnade det hela. Kanske han stod för långt ifrån för att se huggtänderna men jag tror att han hörde ekorren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde han ditt panikskri när besten uttryckte ett isande varningstjatter också?

Nils-Erik sa...

Jag tror det för han skrek att jag skulle ta repet

Anonym sa...

har hört att dom är extra farliga i år dom lär också härstamma från både drakulla och vampyrerna , tror att du ska ta dom här gynnarna på fullaste allvar har en dessutom visat tänderna mot dej så var på din vakt dom kan gå till anfall när som hälst och för guds skull akta "nötterna"