tisdag 23 oktober 2007

Hål i taket


Här slog flaggstångsknoppen hål i taket

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket tak?

Anonym sa...

Och vilken flaggstång?

Nils-Erik sa...

Under en storm så knäcktes flaggstången på lasarettsvägen 27 och den slog hål i verandataket på baksidan. Även träd blåste omkull men det var närmare älven. Gittan, jag tror att ni har sett vedhögen och att ni staplade lite ved du och Andreas om jag inte minns fel.

Anonym sa...

Javisst, det kommer jag ihåg.Det var ju i somras... eller i påskas... Jag var rädd att det var en ny storm och ett nytt hål. Fast jag fick inte riktigt ihop det, för flaggstången hade ju redan fallit. Men så tänkte jag att det kanske hade hänt något på ditt hus eller så. Där ser du vad du sätter igång bara för att det saknades uppgift om när och var det hela hände.:)

Anonym sa...

Ser ut som nått annat äckligt , du minns väl getingboet som vi hade i källaren.

Nils-Erik sa...

Jag skriver som Expressen, titta i Simons blogg.