tisdag 4 december 2007

sjuk fågel?


Nu sitter jag vid datorn igen, har en ny händelse att rapportera från de vita vidderna i Backe.
Denna talgoxe satt utanför dörren på baksidan, jag knäppte några kort genom fönstret på dörren men så fick jag iden att öppna den och smyga mej ut till talgoxen som satt 1 meter utanför dörren. När jag öppnde dörren tittade han på mej och så makade han på sig så inte dörren skulle träffa honom när jag öppnade den. Efter att jag tagit det här kortet så tänkte jag att han måste vara sjuk så jag drämmer in han i väggen så att han inte behöver plågas och att smittan stannar där. Men när jag sträckte ut handen och nästan var vid fågeln fick han liv och flaxade iväg som om inget hade hänt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur för fågelkraken att han han fly från din makabra idé.