söndag 9 december 2007

UFON?? över Backe



Jag tog de här två bilderna idag. När jag satt och tittade på skidskyttestafetten fick jag se något vitt som rörde sig utanför fönstret. Jag högg kameran och sprang ut. Utan att avge ett ljud rörde det sig snabbt från vänster till höger. Vad jag inte såg förren efteråt var att ett annat vitt UFO rörde snabbare framför det första. Det var inga moln och helt ljudlöst. Inte ens en fågel hörde jag där ute. Ni ser på bilderna hur de har flyttat på sig. De syns bäst om ni förstorar bilderna, då syns det andra UFOT.
Förnuftet sade mej att det måste vara flygplan men det finns väl inga plan här över Backe, flottiljen på Frösön är ju nedlagd.
Jag har inte hört eller läst att man har uppfunnit ljudlösa plan än.
Det andra UFOT rörde sig så snabbt att det inte kunde ha varit ett plan om inte amerikanerna testflyger ett nytt ljudlöst och oerhört snabbt plan här över Backe.
Bilderna är tagna med en halv sekunds mellanrum eller hur lång tid det nu tar att trycka ned knappen två gånger. Det första UFOT höll en jämn fart medans det andra liksom exploderade fram.
Jag vill gärna veta vad det är, skriv på bloggen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spioner från Norge!

Nils-Erik sa...

Löpet på Aftonbladet:
Fritt fram för Norska spioner, jämtarna sursover.

Anonym sa...

Jag tror att det är Timrås målvakt som jagas ut ifrån jordens yta gissningsvis av timråtränaren himself efter gårdagens förlust mot Brynäs.

Babsan sa...

Det är nog eldflugor!