lördag 8 mars 2008

Ont i ryggen

Nu känns det skapligt i alla fall, på torsdagen låg jag med världens huvudvärk hela dagen. Inte blev det bättre av att de borrar genom betongen hela dagarna i taket och lägenheterna. ett nytt ventilsystem ska monteras in i huset. På fredagen var huvudvärken borta med jag har en otroligt efterhängsen förkylning. Mitt ryggonta går inte att beskriva, nu äter jag Voltaren mot ryggsmärtorna som sitter i svanken på höger sida. Ska prova att arbeta idag. Bara jag slipper att gå på toa ska det väl ordna sig.  

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas din ryggonta går över fortare än min!!! Fick ryggskott för två veckor sen, det var det jävligaste jag varit med om!!!! Fick Tradolan av läkarn, men blev så trött och "dimmig" av dem, sen prövade jag voltaren tillsammans med en alvedon....ganska okej men man är handikappad när det gäller ryggen. Krya på dig!