onsdag 19 november 2008

Nu är det äntligen klart

I måndags fick jag ett brev från migrationsverket. Jag ringde då Pan och meddelade att hon och barnen kunde komma när som helst. Hennes och barnens uppehållstillstånd var äntligen klara. Nu gick allt väldigt fort. De tider jag skriver är hela tiden Svenska tider. Klockan var 12.30 på måndagen då jag ringde Pan, klockan 02.00 på natten mot tisdagen satt Pan, Ann och Om på ambassaden i Bangkok och fick passen klara. På tisdagen var biljetterna bokade och på fredag morgon möter jag dem på Arlanda. Då kommer vi att åka in till Stockholm och bo på hotell 2 nätter så Pan och barnen får vila upp sig efter resan. På söndag blir det så flyg till Östersund och hotell 2 nätter. Jag tänkte att vi skulle fixa lite praktiska saker som personnummer och annat. Då jag tagit semester nästa vecka blir det även en liten semestertripp för mej (något jag behöver).  

Inga kommentarer: