lördag 7 mars 2009

Klantjag

Det är dyrt att åka till Östersund, en resa till Östersund med buss för min familj går på över 1000 kronor tur och retur. Det blir dyra resor till sjukhuset det. På måndag ska vi det för tredje gången.
Till råga på allt så betalade jag två gånger sist när vi åkte till Östersund. När vi klev på i Backe så sa jag Östersund och betalade, när vi bytte buss i Strömsund gick jag i andra tankar och sa Östersund igen. Inte förrän vi åkt förbi Lit började jag vakna till. Som tur var behövde jag inte betala tillbakaresan efter att jag förklarat dilemmat och visat biljetterna.
Jag förstår att ni inte har svarat på tävlingarna som jag har i bloggen den 1 mars. Det är inga lätta frågor.

6 kommentarer:

Katarina sa...

Vad kan mann vinna ;-)om man svarar rätt.

Nils-Erik sa...

En stororder på mumsmums

Anonym sa...

Oj, det vill jag vinna!!!!!

Katarina sa...

Tack för den piken men den som väntar på nå gott....

Babsan sa...

Det kostar att ligga på topp!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!