söndag 26 april 2009

Provar igen

I dag hade jag ringt efter Örjan, kanske han var mer pyromatiskt lagd. Jag sågade upp hela kvisthögen i mindre bitar (det känns i de små muskler jag har) varefter de lades på en eld som tänds på sidan om.
Lite lågor kan ni se.
Nog har väl rishögen blivit mindre?
Trött och bränd knäpptes jag av Om.
Om ni undrar var jag blev bränd så kan ni titta på detta kort som Om har tagit av ögonbryn och ögonfransar. Det andra ögat såg likadant ut plus att jag svedde bort bra mycket av luggen.
- Hade inte du en längre lugg? var Marias kommentar när hon såg mej.

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Snälla sluta elda innan det händer nått allvarligt kör hellre allt skräp på majbrasan där det finns experter som kan elda säkert.

Nils-Erik sa...

Vi har kört 8 släpvagnar på Backe majbrasa och 1 på Silsjönäs majbrasa