lördag 21 november 2009

Vanjas sång/เพลง ของ เกวลิน

Jag har upptäckt vilken musik som Vanja tycker om.
กด ตัวหนังสือสีเขียว วานย่ะชอบ
När jag sjöng denna (meningen är att ni ska trycka på ordet denna) så sjöng även Vanja.
Det var refrängen som fick Vanja att gå igång, jag med för den delen.
När ni ser filmen så tänk er att tjejen med kepsen är Vanja och jag är bakom disken så förstår ni hur det ser ut när vi sätter igång.
Tänk att denna låt och jag är nästan lika gamla, jag är ett år yngre.
För den som vill sjunger jag den på affären tillsammans med Vanja.

3 kommentarer:

frida sa...

Sjöng du den med likadan röst också?

Nils-Erik sa...

Som Vanja skrattar så gissar jag det

Katarina sa...

Ska bli spännande att höra dej sjunga,säker på att Vanja skrattade hon kanska tyckte att det lät förjä...igt;))