fredag 1 februari 2008

Förbannad

Jag fick ett mejl från Lunarstorm och det gjorde mej förbannad, det här är det svar jag skrev och skickade in. Jag publicerar Lunarstorms svar senare.


Hej
Då jag blir 44 år i mars så undrar jag varför ni lovar att jag kan finna en gosse eller tös på Lunarstorm? Dessutom med bilder. 
Jag var med i Lunarstorm för ett antal år sedan för att hålla kontakt med min dotter så min riktiga ålder finns på Lunarstorm, det finns således ingen ursäkt till att ni inte kunnat veta om min ålder.
Då jag frilansar för diverse tidningar har ni här gett mej ett uppslag om hur "snuskgubbar" får kontakt med barn. Det känns som Lunarstorm bjuder ut dem. 
Om medelåldern är 19 år betyder det att det finns bara 18, 19 och 20-åringar på Lunarstorm eller även omyndiga som bjuds ut?
Så här skriver ni mejlet:

Sugen på någon ny?

Dagligen loggar det in 200 000 stiliga gossar och töser på lunar. 

Medelåldern är 19 år 
Det finns lika många flickor som pojkar. Vi lovar att det finns någon för dig här också

Emotser svar.
MVH
Nils-Erik Sjödin
Backe

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar om man gör reklam för "stiliga gossar och töser" om man har gymnasieungdomar som målgrupp.. Skumt!