fredag 17 augusti 2007

Sportpub










Min bror Örjan och hans son Andreas jublade i högan sky i dag. Jag hade nämligen ställt en Timråmatchtröja och en Timråkeps (med Robin Jonssons autograf) till förfogande. Timråprylarna hängdes genast upp på hedersplatserna. Vi kan se på bilderna hur Andreas försiktigt full av beundran tar på Timråtröjan. Örjan håller i en bild på Modolaget (med äkta autografer) från 1979. Birgitta, Östen och Nisse var också snabba att beundra Timråsakerna. För att bättre se vad som finns i puben klicka på bilderna så blir de större. Snart kommer Jantunens vita Timråmatchtröja på plats. Då kommer Andreas att sova över i sportpuben. Vad jag inte kan förstå är hur man kan täcka över min 16-taggare med en tröja som det står Forsberg på, f(l)oppa kommer aldrig upp i nivå med min 16-taggare.

3 kommentarer:

Birgitta och Örjan sa...

Din jävel

Babsan sa...

Jag trodde det var Gittan som kommenterat. Blev lite brydd!

Birgitta och Örjan sa...

sorry fölåt ordvalet men fotografen tjyvknäppte,om ja vetat att han skulle sätta in kortet på bloggen så hade ja inte skjutsat hem han :-)